Verdere onderwerpen

Reclameren

1. Contactlenzen en reinigingsvloeistoffen:

Contactlenzen en reinigingsvloeistoffen kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden wanneer de verzegeling nog in tact is. Kijk hier voor het herroepingsrecht. Mocht u buiten de 14-dagen bedenktijk willen retourneren dan verwijzen wij u naar de 30 dagen geldteruggarantie . Als de contactlenzen een fout bevatten (bijvoorbeeld: scheur in de lens, geen lens in blister), neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we u volgende informatie paraat te hebben: LOT-nummer, vervaldatum, correctiewaarden en de hoeveelheid defecte lenzen.

2. Zonnebrillen en brillen:

Foutieve of defecte zonnebrillen en brillen kunnen gereclameerd worden. Neem zo snel mogelijk na ontdekking van een gebrek contact op met onze klantenservice, zodat we het verdere verloop van de procedure uiteen kunnen zetten. Het is belangrijk dat u direct contact opneemt met Mister Spex en niet uitsluitend naar de partneropticien gaat.

3. Garantie:

Op geleverde goederen zijn wettelijke garantierechten van toepassing. De door Mister Spex gegeven garanties doen geen afbreuk op de wettelijke garantie. De wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Mocht u een artikel ontvangen waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Hierlangs naar de volledige informatie over ons herroepingsrecht.

10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenVeelgestelde vragenContactContact0800 380 06770800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel